BVC & Skit väder ....

Åhhh jag är skit trött Melina har varit vaken HELA natten och jag skojar inte hon vaknade vid 00 tiden och somnade kl 08 i dag på morgonen flickan min har haft så ont i magen och det dumma va att vagnen vi skulle köpt va ju inte alls så fin som på bilderna så vi köpte den inte så va ju utan vagn i natt men ut med Melina i bilbarnstolen och gick runt ute på gården men inte hjälpte det ... Nu har jag ÄNTLIGEN en ny och bra vagn igen är super nöjd nu byter jag inte mera så länge den här inte får sönder ! Gick för övrigt bra hos BVC i dag Melina har gått upp i vikt och mår bra dock är det fortfarande lite problem med maten men testat en ny igen som ska vara Mildare mm får bara hoppas nu 😞 Dom va här från Riksbyggen och äntligen tar dom rummen ur röven och gör ordning i lägenheten i veckan som kommer blir det ny målat i rummen och badrummet kanon och allt blir vit vilket är bra blir mera ljus i lägenheten då 😃 Nu ska jag mata tösen min sen försöka vila en stund innan ögonen går i kors //Fiia 🌹

Trackback
RSS 2.0