Kolik 😢

Min älskade dotter har kolik och jag bli så frustrerad när jag inget kan göra 😞Blir minst 3 promenader om dagen blir 2 på natten oxå Uchh va jobbigt
I dag har vi varit i Nässjö och träffat min underbara syster och barnen Emilio kollade noga på sin lilla kusin Melina
Gud va hennes "små" växer tycker inte det va länge sen Hon smsade och berättade att det blev en liten Johannes😄
Dom kommer hit den 8/9 och då blir det Tacos och fika blir att baka bullar mm😄

Tog en tvätt morgon från kl 07-12
Skönt att få det gjort 😃
Känns som man inte hinner med sånt
Men man får försöka ändå 😃
I morgon blir det att träffa Becca & Madde va länge sen så ska bli kul
Man förlorade så många vänner då jag blev gravid och en del försvann då jag lämnade D men deras förlust 😄
Nu ska jag mysa med Melina
//Fiia 🌹

Trackback
RSS 2.0