Meli ❤

Kl 00 somnar Meli och vaknade sedan 04 och fick mat som tur va somnade hon om igen och vaknade 07.30
Nätterna börjar bli bättre men ska inte sägs allt för mycket det kan vända igen

Igår va jag på A6 med Becca,Madde och Johan super kul att träffa tjejerna igen och nu har jag barnvakt om jag behöver längre fram tur man har vänner som gärna stället upp för en ❤
Idag blir det A6 igen shopping till Meli
(Melina) och på Fredag blir det shopping till mig själv hehe 😉
Johan ska fixa med den nya bilen så jag och Meli blir själva en stund idag ❤
Blir att mysa i massor finns inget bättre 😊 På Fredag ska jag vi till BVC och då får vi hoppas att dom kan hjälpa Meli med sin kolik för det är jobbigt både för henne och mig,men ska testa några droppar som finns på Apoteket fick lite tips om dom får se hur mkt dom hjälper


Ska beställa lite saker till Meli's rum
Hittade Nalle Puh klister-bilder som man kan sätta på väggen så det får hon i sitt rum :) Blir kanon då allt är klart
Och den 8/9 kommer ju min syster med barnen ska fråga om lite inrednings tips
Hon är rätt duktig på det där när det gäller barnrummet hehe 😃
Nu ska jag lägga mig en stund till för nu somnade min prinsessa ❤
Puss //Fiia 🌹

Trackback
RSS 2.0