Min dröm min framtid ❤

Min söta lilla ängel har feber och inte nog med detta så har hon kolik så dubbelt upp med detta gråtande/skrikande måste säga att ni som inte ha barn med kolik ni kan aldrig ana hur jobbigt det är verken jag eller Johan får sova och det gör att man är helt slut körd dock passar vi på när Melina väl somnar dom få ynka gångerna hon sover Uchh hon kan ju inte må bra av detta min lilla plutt 😢

I dag har vi bara slappat och varit ute på promenad har varit för varmt för att orka göra något men hoppas dagen blir lite bättre i morgon har lite att fixa som att ringa BVC och min barnmorska ska nämligen sätta in spiral nu får se om det känns och är bättre 😃
Ringa och boka tid mm inför dopet😄

Blev förresten ingen ny bil 😞
Han som skulle ha våran va ju helt efterbliven bytte dag hela tiden och kom med massa ursäkter .. Är man inte intresserad längre så kan man väl f** säga det istället suck för sånna människor ....
Får se om vi får bilen såld och kan köpa ny vill ju ha "min" 850 tycker dom är bra
Nehe nu ska Melina ha mat och sen blir det mys med min underbara man ❤
Puss & Kram //Fiia 🌹



Trackback
RSS 2.0