En ATT GÖRA dag :/

Blir en ATT GÖRA dag för min del känns mindre kul då man är ensam hemma men bara 3 dagar kvar tills Johan går på 4 veckors semester så bara bita ihop några få dagar som är kvar :)
 
ATT GÖRA :
  1. Tvätta 07-12
  2.  Gå till banken
  3. Dammsuga lgh
  4. Damma lgh
  5. Torka golv
Som sagt är en del att göra och så självklart ta hand om världens mysigaste flicka här hemma :D
Ska även ringa och boka tid för dopet som blir i Augusti troligen det märker vi med tiden :D
Satt innan och funderade på detta med Gud föräldrar och jag har ju mina 2 som jag känner känns rätt
2 personer jag verkligen litar på till 100% Och som alltid ställer upp både för mig och Johan <3<3
 
Har fortfarande inte hunnit ta kort på våran lägenhet men ska verkligen göra det i dag det lovar jag så kommer bilderna upp i morgon för er som frågat hur vi bor nu:P
Nu vaknade min lilla tös så ska ge henne mat sen ska vi ner till tvätten igen och fixa :D
 
//Fiia <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0