2 Veckor sen har det gått 1 år <3

Älskar dig min underbara Johan Fritjof Daniel Söderström ♥
Du är det bästa som någonsin kunnat hända i mitt liv !
Den 27/7-2011 tog du mitt hjärta med storm och nu släpper jag dig aldrig 
Du har satt hela min värld i brand och du gör mig så obeskrivligt lycklig ♥
Med dig kan jag skratta,med dig kan jag le,med dig är jag mig själv !
 
Varje sekund utan dig känns som en evighet vill alltid vara dig nära 
Vill för evigt känna dina andetag din kropp imot min ♥
Du ger mig styrka och kraft att kämpa för allt som är möjligt/omöjligt
Med dig är min framtid,med dig kan jag för alltid vara  lycklig 
Är så trygg i dina armar,din närhet gör mig knäsvag !
 
Jag Fiia Söderström Älskar dig Johan Söderström 
Tills döden skiljer oss åt ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0