Åka hem 😄

Äntligen får vi åka hem med vår prinsessa kommer bli skönt att få sova i sin egna säng bredvid Johan ❤ Varit tufft till och från med Melina och snittet men nu funkar det bra även att Lill tjejen kräks fortfarande suck ... I kväll kl 18.15 är tösen min exakt 3 dygn gammal och vi får åka hem 😃 Känns underbart att ha min lilla Melina hos mig äntligen som vi har längtat ❤ Många som frågar :Skulle de inte va en pojk ? Och jo enligt henne på ultraljudet va det en pojk men det kom en liten söt flicka istället ❤❤ Kommer skriva en förlossnings berättelse då jag har tid mins dock inte så mycket efter som det blev akut snitt I slutet tyvärr😞 Kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0