Herre Gud ....

Melina total vägrade sova i natt envisa lilla flicka runt 05 tiden slöt hon sina blå ÄNTLIGEN är så trött idag och även Johan va envis att vara vaken i natt för att hjälpa mig så kan tänka mig att han är skit trött och så jobbar han ochså Uchh lider med honom verkligen ! Melina & jag har myst i soffan men hon somnade i sin babysitter ska strax väcka henne så vi kan fixa oss och gå ut en sväng i solen 😃 Hade bokat tvätt tid i dag men givetvis ska mina nycklar vara borta som vanligt får snart sätta en sökare på dom eller ha dom i ett senil halsband ... Får försöka leta efter dom och boka en ny tid hoppas det finns någon ledig bara Blir att stor handla då Johan kommit hem från jobbet har totalt glömt bort att handla för har haft fullt upp här hemma med Melina sen har vi inte haft någon bil sen i Fredas då Johan bytt motor på den men nu funkar den "nästan" igen va något annat fel nu tydligen men men .. I morgon blir det promenad till Banken sen ska jag kolla lite på Lindex dom har ju rätt mycket barn kläder även på rea så får se om jag hittar något till Melina Har mest "pojk" kläder här hemma pga missen dom gjorde på UL men som sagt i Augusti blir det shopping till min underbara dotter ❤ Puss & kram//Fiia 🌹



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0