Hur blir Lördagen ?!

 
Godmorgon den sociala världen 😃
I natt fick jag äntligen sova 6 timmar är inte illa 4 timmar mera en vanligt😄
Älsklingen är på Jobbet saknar honom så otroligt mycket❤
Ska fundera ut något vi kan hitta på i dag blir väl regna i dag ser så ut men får göra
Det bästa av dagen kunde ju varit värre antar jag nu börjar ju äntligen förlossningen närma sig igår va sista dagen hos Barnmorskan gick kanon magen/bebisen hade växt lite till sen sist och blodtrycket va bra som vanligt så kändes skönt😄
Nu lever lillen om i magen helt otroligt att man kan känna det så tydligt för nu är det inte mycket plats i magen att vara på men känns skönt då de inte gör ont
Och mina värkar kommer och går av och på så vem vet kanske lillen vill komma ut
Tidigare inte för det gör något men får gärna stanna tills den 17 ❤❤
Ska ta och smsa min underbara man och se hur allt går sen blir det en promenad
 
Puss & Kram //Fiia❤
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0