Jag är sååå kär !

 
Igår blev det en liten shopping dag tillsammans med min finaste ♥
Köpte in det sista till min lilla knodd i magen så nu är ALLT klart
Älsklingen hittade även den efterlängtade sparkdressen jag letat efter
så knodden fick den och lite annat smått och gott nu inväntar vi bara
den 17 Juli vilket är om 2 veckor börjar närma sig med små steg nu :)
Blev god mat när vi kom hem och "ovanligt" så blev det efterätt
blåbärs/vanilj glass med Jordgubbar snacka om att man gottar sig extra då man är gravid =)
Mamma & Pappa är nu i Västerås dom hade rätt okej väder där =)
Satt igår och planerade lite smått inför våran lilla semester blir att åka en runa ner till Halmstad/Vaberg
i Augusti veckan innan älsklingen börjar jobba igen då är iallafall knodden 1 Månad så blir lagom !
 
Ska ta och dra över med dammsugaren om en stund sen förbereda för middagen
blir Kycklinglåda med ris och sallad  nyttiga familjen Söderström ^^hehe
På Fredag är det sista gången hos Barnmorskan sen blir det inget mera förens
jag har efterkontollen  måste bara säga att jag haft VÄRLDENS bästa barnmorska
Anna-Frida i Huskvarna kan verkligen rekomendera henne till er andra =)
Hade en då vi Borde i Norrahammar helt "hjärndöd" som tur va flyttade vi ju till Huskvarna
så fick ju som sagt en toppen bra barnmorska sååå himla nöjd så blir det fler barn i framtiden
hoppas jag att få samma (ska be om det iallafall) men blir inga barn på 3-4 år <3
 
Puss & Kram // Fiia <33333


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0