Mammas ängel ❤

Nu ligger min ängel i min famn och sover såå underbar är hon ❤ Johan är i Borås han fick åka utan oss för det är för varmt för min tös att sitta i bilen men vi har det så mysigt här hemma ❤ Va på Barn hälsan i dag och det gick bra får se om läkarens råd funkar känns tyvärr som att min modersmjölk är slut för det kommer inget och Melina bara kräks av ersättning så just nu känns allt så hopplöst 😞 I morgon firar jag och Johan 1 år tillsammans sjukt vad tiden går fort och ytterligare ett år vi känt varandra så 10 år nu ojoj hehe 😃 Funderar på om jag ska boka tid för Melinas dop snart känner att jag vill ha det tidigt då hon är liten en 😄 Sen ska vi åka och ta kort så min plutt får vara med i tidningen för första gången 💗 Puss & kram //Fiia 🌹



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0