Melina är 1 vecka ❤

Idag är min älskade Melina exakt en vecka gammal shit vad tiden går😃 Allt funkar bra med min lilla sessa hon är så duktig och fin stolt mamma 🌹 Väntar på att Älsklingen ska komma hem så vi kan uträtta lite ärenden som måste göras som tur är lyser solen i dag Men regnet kommer väl snart med min otur 😞.... Börjar som sagt få ordning på lägenheten nu gått in tavlor lampor mattor kuddar plädar mm så blir kanon då allt är klart finns lite kvar men får ta lite då och då redan gjort åt nästan 4000:- men det är pengar som är meningen till lägenheten 😃 Känner att jag måste inhandla lite "små" kläder till Melina för även stolek 50 är lite stort har mest kläder i 50/56 dom är lite väl stora sen trodde ju vi att det skulle bli en pojk så har mest blåa kläder så blir lite flick kläder att köpa nu hehe 😄 Nu vaknar min tös här hemma Puss & kram //Fiia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0