Miss ....

I dag kom pappa & mamma hit och hälsade på och myste med Melina❤ Natten va rätt okej min plutt vaknade 2 ggr men hade svårt att somna om igen tyvärr men efter lite om och men så sov hon som en prinsessa 😄 Blääää vad jag saknar mitt långa hår 😞 Ångrar såååå sjukt mkt att jag klippte mig men det växer nog ut snart igen sen ska jag f** inte klippa bort det utan bara hålla ordning på det😄 Innan Melina kom till världen funderade jag på hur mkt kärleken skulle förändras mellan mig och Johan för många säger att man lätt glider isär och går ifrån varandra och kan bara säga att detta är ingen myt utan det stämmer man glider ifrån varandra !! Jag har fullt upp med att ta hand om Melina och Johan sköter annat så vi får inte tid till varandra och då försvinner även kärleken/känslor .... Hur som helst i morgon ska vi till BVC igen hoppas vikten gått upp lite på min sötnos =) hon kräks fortfarande rätt mkt men har börjat med ersättning kör det på morgonen och kvällen så jag ammar under dagen funkar väl rätt okej =) Nu ska ja kolla vidare på mamma Mia sen sova Natti Natti //Fiia❤



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0