Mjölkersättning Uchh..

I dag bytte vi till NAN körde med Semp men Melina bara kräks upp den hela tiden och får jätte ont i magen 😞Får hoppas NAN är bättre om inte så ska jag testa en annan som finaste Michaela tipsade om som hon hade till din Elias ❤ Melina går iallafall upp i vikt normalt så det är ingen fara 😃 I natt sov vi hos Johans för han blev inte klar med motorn men idag på morgonen hade han helt glömt att han skulle jobba så kvart i 8 ringde dom så han fick flyga upp ut sängen och en han kände fick köra honom 😄 Hoppas han blir klar med bilen i dag så man känner sig mindre handikappad för det blir man då man har barn fick ju som sagt skicka iväg Johan för att köpa mera ersättning för jag kan inte amma längre känns ochså segt men men ... Ska in till A6 i morgon måste köpa lite nya linnen oh sånt för alla mina andra är stora som hus pga att jag töjt ut dom under tiden jag va gravid så behöver lite nytt även lite saker till Melina 🌹 När man kommer hem här ifrån blir det STOR städning i HELA lägenheten ser ut som någon släppt en bomb där hemma ny tvättad tvätt som aldrig kom in där den skulle vara den blev kvar i hallen sega jag hade ingen ork eller tid😔 Nu blir det lite mat får hoppas Melina sover en liten stund till så jag får äta för en gångskull utan att behöva ha henne i famnen 😄 puss & kram//Fiia ❤



Kommentarer
Michaela

Hoppas det blir bättre. Inget kul när dom små spyr så...:/ hjälper inte nåt av mina tips så är det nog tyvärr magmunnen som bråkar... :( hoppas det blir bättre :) <3 pussss!!!

Svar: Det hoppas jag verkligen man känner sig så maktlös när dom kräks så kraftigt :(
Fiia Söderström

2012-07-29 @ 07:31:47
URL: http://Miichaelaaaa.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0