Morgon människa 😄

Börjar känna mig som en riktig morgon människa upp kl 06.00 göra mat till Melina och nu ligger vi i sängen och myser som vanligt hehe😃 I natt har hon sovit igenom hela natten känns toppen höll henne vaken hela kvällen så gott det gick vilket gav ett bra resultat under natten 😃 Ska strax få upp Johan ur sängen oh iväg till jobbet sen ska jag och Melina ta en promenad till banken och Lindex 😃 Va och stor handlade igår 2000 fattigare Men bra att ha kyl/frys fullt så man slipper handla mera en mjölk mm under veckorna Uchh hatar att handla 😒 Kollade på kalendern och snart är Melina redan 1 Månad vad tar tiden vägen?!?! Nästa vecka ska vi ta kort och sen ska jag börja fixa inför dopet i Augusti kommer bli kanon det 😃 Förresten igår fick Melina på sig sin klänning så söt hon blev ❤❤❤❤ Nu ska jag fortsätta mysa 😃 Puss & kram //Fiia 🌹



Kommentarer
Anonym

tack så mycket :-D ,ja det ska bli kul :-)
grattis själv till eran söta lilla tös :-)

Svar: Tack :)
Fiia Söderström

2012-07-31 @ 21:54:19
URL: http://www.jenniiesjohansson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0