Morgon pigga ?😃

Mina älsklingar är verkligen inga morgon människor bara sover oh sover😄 Håller på med tvätten just nu försöka få det rent här hemma tills min biologiska mamma och lillebror kommer kl 13.00 efter dom åkt måste jag åka och handla lite Melina måste få ersättning vi ska se om hon ätet det bättre och om hon kräks upp det ! Va på BVC i går oh "akut" vägde henne pga att hon kräks så otroligt mkt direkt efter hon ätit 😞 Mitt snitt börjar göra mindre ont efter lite Alvedon/Iprem får hoppas jag är uppe på fötterna helt snart igen både för min skull men även Melinas och Johans för nu är det han som får göra det mesta för jag kan inte bärs min prinsessa😔 Känns jobbigt att man nästan bara kan amma henne men snart har väl snittet läkt och jag kan mysa mera med henne ❤ Nu måste jag göra klart tvätten 😄 Puss & kram //Fiia



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0