Städa HURRA !!!!

Vakknade ovanligt sent i dag men Melina har varit envis i natt så hon valde att inte sova så vi sov betydligt längre i dag på morgonen men det va himla skönt det ochså ^^  Blev Pizza i dag till middag kändes som det behövdes för hade ingen ork till att laga mat när det såg ut som F** här hemma men nu har jag och Johan städat bara damsugningen kvar men
Melina sover så får bli senare då hon vaknat föresten så funkar ersättningen bättre visst hon kräks lite men inte i samma mängd som innan och inte direkt efter hon ätit så det känns otroligt skänt :) I morgon 10.30 ska vi till BVC får se hur mycket hon gått upp då sist va det 70 gram vilket är mycket positivt så inga negativa  saker alls :D Johan är iväg för att göra klart bilen så blir en ensam mys dag/kväll med min underbara tös ♥ Ska sätta mig ner och börja planera inför dopet
blir en hel del gäster räknar med HELA min släkt och så HELA Johans så vi lär bli runt 70 st kanske ojoj hur ska detta sluta hehe kommer bli mycket att planera men bara roligt ju flera som kommer ju roligare för Melina :D På måndag börjar älsklingen att Jobba igen så blir helt själv för första gången med Melina men han jobbar bara denna veckan som kommer sen går han på 4 veckors semester så känns skönt det känner fortfarande att jag behöver så mycket hjälp som möjligt
mitt sår har läkt riktigt bra och jag kan röra på mig som vanligt men fortfarande svårt att lyfta för det stramar till i ryggen och magen så försöker ta det lugnt ändå har ju fortfarande 4 veckor kvar som jag igentligen inte "får" bära på något men tycker det är lite väl löjligt för jag mår bra och allt så en är det inga problem som sagt :P Läste i en tidning och vad folk tycker om att man bloggar om sina barn en del tyckte att det va helt idiotiskt och andra tyckte det va kul m.m
Jag anser att man gör ju som man själv vill jag bloggar om Melina dels för att min släkt7vänner läser min blogg och dom tycker det är kul att se hur Melina utveklas m.m sen anser jag vill man skydda sitt privatliv så finns det ju så man kan sätta lösen på bloggen så jag ser inga problem med det hela som sagt det är ju upp till var och en vad man gör !
 
Fick förfrågningar om hur lägenheten ser ut nu efter att vi gjjort om och jag har helt glömt bort att ta nya kort men ska passa på i dag då jag städat klart så ska ni få se hur snyggt det blev fast fattas lite smått som kommer in då och då
för Melina´s rum är inte klart för det ska tapetseras om och massa annat och jag vet att jag sagt att jag är imot rosa men kanske att tapeten blir i någon rosa aktig färg eller vit men något rosa i vi får helt enkelt se hur vi gör med den saken:D
 
Puss & Kram//Fiia :D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0