Tisdag och 7 Dagar kvar =)

 Nu är det 7 Dagar kvar nästa tisdag är man mamma till mitt lilla mirakel <3
Har köpt lite nya kläder och så blev det en nalle och filt nu längtar jag verkligen :)
(Lite kläder mm)
 
Magen har växt lite sen sist dock inte mycket men nu ligger den på 33 iallafall helt Normalt
fast kanske inte när man snart går in i vecka 39 men gillar min lilla mage den duger :)
Och det bästa med allt är nog att jag inte ha några bristningar alls så dom behöver jag nog inte
vara orolig för inte för det hade spelat någon roll men lite skönt att slippa dom oxå
kanske man kan komma iform sen och se ut som man gjorde innan saknar ju min fina tränade mage
hehe okej ska inte överdriva men va iallafall "Normalt" uppbyggd om man säger så =)
 
Igår när älsklingen kom hem från jobbet slappade vi en stund efter maten sen drog vi
ut i skogen och gick och plockade svamp fick med oss en hel del hem lite tidigt att plocka kanske
men som sagt vi hittade en del iallafall en halv glassburk så i dag blir det kantareller=)
Va hos mamma & pappa en sväng på kvällen ochså så mamma klippte av ALLT mitt slitna
hår vilket va en bra bit har ju alltid haft långt hår så känns lite ovant med kort men man vänjer sig
snart dax att färga det IGEN men blir inte förens 3-4 veckor efter förlossningen eftersom jag ska bleka
och mixtra blir nog att gå till Frisören känns bäst så frågan är vilken bara :)
( Så blev håret)
 
Blir snart att inreda HELA lägenheten med massa nytt in med det nya ut med det gammla som
dom alltid säger och börja om från början känns kanon men får bli då man känner att tiden räcker till
har ju en liten att ta hand om men har ju turen som är Gift med världens underbaraste man som
hjälper mig både med lillen och med lägenheten så det ska nog gå bra detta ochså :)
Skönt att få ordning här hemma så man trivs i själva lägenheten iallafall !
Har planer på en runda i skogen lite senare men det regnar just nu så får hoppas det slutar
när älsklingen kommit hem så han kan följa med lite nojig över att gå själv just nu allt kan ju hända
värkarna kommer ju och går som dom behagar sig ... Vaknade kl 03.24 i natt gud va glad jag va
men lyckades somna om efter 20 min men sov rätt länge i dag men kunde ju behövas det oxå
dock har jag haft mycket att fixa här hemma som städa,disk mm men haft såå pass ont att jag bara kunnat sitta ner och glo men ska försöka ta tag i disken innan min underbara man kommer
ska göra Kassler och potatis med kantareller mm till Middag så blir att be älsk köpa med sig
lite hem =0) <3333
 
Puss & kram // Fiia <3
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0