Trött tråkig Onsdag =/


 
Snart blir jag galen både på magen och allt annat ochså ...
Fick inte sova i natt alls känns det som låg vaken i flera timmar va uppe kl 01 gick och la mig sen igen
gick upp kl 03 gick och la mig sen igen suck ...
När ska man få sova igentligen ??!!
Inte blir det bättre sen då lillen kommit heller får H*N lär ju vakna på "Roliga" tider
I dag blir det ett så kallat gnäll inlägg ni får helt enkelt stå ut jag har oxå mina dagar liksom 
 
Har börjat pack skötväskan nu iallafall nästan klar bara lite små saker kvar,känns bra att det bara är
6 Dagar kvar nu men tiden får mera en gärna gå lite fortare det gör inget för min del =)
Älsklingen & Jag bestämde oss för att göra om i HELA våran lägenhet så blir att inreda om allt här hemma från Toaletten till sovrummet =) 
Börjar med Hallen och där har jag redan allt klart hur det kommer se ut även lillen´s rum 
Färgerna blir iallafall 
 
Hallen- Vit/Silver/ljusgrönt
Lillen´s rum- Blått,Vit,svart
Vardasrummet - Vit/silver,svart ( lite färg klikar med starka färger)
Sovrummet- Lila/svart/Vit
Köket- Vit/grått (färg klokar med starka färger)
Badrummet- Vit/Svart/Rosa
Bilder kommer självklart upp då hela lägenheten är klar men allt görs ju inte på nolltid 
Kommer ha fullt upp med att sköta både mig själv sen lillen sen allt här hemma så man får ju 
se när tiden blir över pengarna finns ju men man ska ha tiden och orken ochså så klart =)
Sen är ju planen att åka till Varberg över en helg innan Johan börjar jobbet efter sin semester
men som sagt man får ju ta en sak i taget kan tyvärr inte redigt planera något man får ju rätta sig
efter den lille och självklart går H*N först =)<3
 
Känner mig allmänt trött och seg just nu men ska damsuga och torka golven tänkte jag,sen får det 
blir en varm och skönt lång duch det kan behövas efter all värk som kommer och går =)
saknar min underbara Johan så det finns inte längtar tills han har semester 4 veckor ihop <3
 
Puss & Kram /7Fiia <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0