Vart är min sommar ?:)

Det bara regnar hela tiden vart har min sommar tagit vägen ???
Sitter och väntar på att Johan ska komma hem så vi kan börja med maten 
I dag blir det färskpotatis och hemmagjorda köttbullar mums :)
Snart helg igen tiden bara flyger iväg blir nog en lugn helg mest planering
och packning och lugna nerverna för nu är det snart Förlossning på G :)
Träffade Mikaela Backman i går en gammal klass kompis sen 7-9
Känns otroligt att man snart är 21 och redan Gift och Barn på gång 
Inte länge sen man va den där osäkra lilla 15 åringen men som sagt 
man kan ju inte vara "liten" för alltid måste ju växa upp ochså :D
 
 
Har redan börjat fundera på "viktiga" saker som Dagis/Dagmamma
har några kompisar som fått ansöka om plats redan när lillen varit dryga 4 Månader
just för att få en plats när han/hon fyllt 1 år känns ju så där kul ....
Men en så länge tänker jag inte ens tanke på något sånt redigt 
funderar mera på vad som är bäst Dagis eller Dagmamma??
Vad tycker ni andra som redan har barn??
Jag gick ju själv hos Dagmamma och så jobbar jag på Dagis 
och det är verkligen en STOR skillnad på platserna
inte bara antalet barn mm utan miljön ochså !
 
Ojoj nu är klockan snart 18.30 måste börja lite smått med maten och disken
Puss & Kram //Fiia :)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0