Vecka 39+0 :)

Vecka 39+0
 
Äntligen i dag går jag in i vecka 39+0 känns skönt att tiden snart är inne magen börjar bli tung för ryggen nu även att min mage inte är så där himla stor om man ska kolla på andra i vecka 39+0 :) 
Gick upp kl 07.00 i dag hade tvätten från 07-12 så haft fullt upp och sedan va det ju bara att fortsätta med resten som disken,plocka lite här och där så dagen har INTE varit slapp i dag men får väl ta igen det till helgen nu men finns ju en del att fixa innan  Tisdag så på Söndag/Mpndag blir det STOR städning som tur hjälper älsklingen mig så det går lite fortare och så slipper jag fixa allt det själv :) Uchh Måndag blir tablett dag och sen får jag inte äta eller dricka något efter kl 00.00 känns ju mindre kul så f** om inte mitt kejsarsnitt göra tidigt på Tisdag för jag kan inte stå ut utan man från kl 00 dagen innan till hur länge som helst men det fattar nog alla :P
Kan tänka mig att snittet göra runt 09-11 tiden om jag har lite tur med mig iallafall läste lite om det och kan ta mellan 15 min upp till 60 men jag hoppas allt går fort och bra :D Mest nervös för själva bedövningen för den lär ju göra satans ont blir ju ryggmärgsbedövning kul att få en nål i ryggen liksom vet ju hur sjukt ont det gjorde då dom satte in slangen till njuren då han la bedövning på sidan av ryggen har ALDRIG gråtit så mycket som jag gjorde då trodde jag va påväg till himelen så ont gjorde det och nu blir det liksom i ryggen vilket är ett hårdare ställe suck aldrig kan något vara "skönt" och enkelt men blir kanon det allt är över och man kan pusta ut och bara njuta av att vara mamma till min lilla knodd åhh som jag längtar nu bara mysa och gosa med min skatt ♥
 
Mamma & Pappa åker till Varberg i dag är inte avis eller så nej då :( Åhh vill ju ochså åka iväg ett tag skulle behöva det både komma bort från äckliga/tråkiga Eriksgatan med även bara bort från Jönköping bara för 1 vecka så hade jag varit super nöjd och som det ser ut nu blir det ingen helg i Augusti heller som vi åker ...
Men om jag får min vilja igenom och det är fint väder så åker vi en annan helg som passar både lillen och Johan
Måste bara nämna hur sjukt underbar min man är ^^hehe blev så sugen på choklad igår kväll så älsklingen åkte
till Ica även fast det nästan va stängt och kom hem med 2 stora choklaskakor till mig erkänn att han är bäst:P
I morgon har vi förövrigt varit gifta i 3 underbara månader fast känns som en evighet såå lycklig :D
Hmm.. vad har jag mera för kul att berätta ?!?! Inget tyvärr så får väl runda av lite smått här och börja med maten innan mitt hjärta kommer hem från jobbet blir en mys kväll i dag (som alltid) 
 
Puss & Kram // Fiia :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0